Referentie DutchE

Hallo!

Sinds ruim twee maanden krijg ik privéles twee maal per week van Andrea. Zij komt naar mijn appartement in Cabarete, waar zij ook op een school les geeft. Dus zij is niet beperkt tot Puerta Plata alleen. Dat ze ook thuis bij de studenten privéles geeft vind ik een enorm voordeel. Want je krijgt hierdoor optimale aandacht. Dit ervaar ik als bijzonder prettig.
Ik had niet echt kennis van het Spaans. De methodiek die Andrea gebruikt werkt voor mij. Het is een combinatie van inzicht krijgen in hoe de Spaanse grammatica in elkaar steekt en het leren van Spaanse woorden. Dit alles gecombineerd met lees stukjes en uitleg hieromtrent.
Het was voor mij als velen jaren geleden dat ik op deze manier les kreeg. Maar na twee maanden is mijn kennis van het Spaans al enorm gegroeid en begin al een heel klein te praten in de praktijk. Zij het met een big smile op mijn gezicht.
Ik verwacht voor mezelf binnen 6 maanden in dit tempo van les nemen op een redelijk niveau te kunnen communiceren in het Spaans.
Dus ik kan u Andrea van harte aanbevelen om kennis te nemen van de Spaanse taal!
Groeten uit het tropische!
DutchE

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen